შეფასების სქემა

კრიტერიუმი
დაბალი
საშუალო
კარგი
საუკეთესო
დაკვირვება,
აღწერა,
მსგავსება-
განსხვავება
მოსწავლე ვერ ავლენს ამ უნარ-ჩვევას
მოსწავლე ამ უნარ-ჩვევას ავლენს ნაწილობრივ
მოსწავლე ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში ,მაგრამ სჭირდება დახმარება
მოსწავლე ძალიან კარგად ფლობს ამ უნარ-ჩვევებს
წერითი  დავალება
მოსწავლეს უჭირს წინადადებების წერა
მოსწავლე ნაწილობრივ იგებს დავალებას
მოსწავლე თავს ართმევს წერით დავალებას ,მაგრამ საჭიროებს დახმარებას
მოსწავლე წერით დავალებებს ასრულებს  თავისუფლად

No comments:

Post a Comment