კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
დაკვირვება,
აღწერა,
მსგავსება-
განსხვავება
|
მოსწავლე ვერ ავლენს ამ უნარ-ჩვევას
|
მოსწავლე ამ უნარ-ჩვევას ავლენს ნაწილობრივ
|
მოსწავლე ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში ,მაგრამ სჭირდება დახმარება
|
მოსწავლე ძალიან კარგად ფლობს ამ უნარ-ჩვევებს
|
წერითი დავალება
|
მოსწავლეს უჭირს წინადადებების წერა
|
მოსწავლე ნაწილობრივ იგებს დავალებას
|
მოსწავლე თავს ართმევს წერით დავალებას ,მაგრამ საჭიროებს დახმარებას
|
მოსწავლე წერით დავალებებს ასრულებს თავისუფლად
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment